Feeds:
Innlegg
Kommentarer

vi innetrener utover mot mai:

Mandager 19-2030

Torsdager 19-2030

Søndager 19-2030 (Flott når man kommer fra hytta og ønsker å få blåst ut litt?)

vi har styrketrening fra ca 2030

Væravhengig utetrening fra 1/5 tom 19/6

Mandag 17-1830

Torsdag 17-1830

Styrketrening må avtales med Olav

sommer i sanda 2025 er ca 7/7 til 31/7 og sannsynligvis også 6/8 (sponsorkampen) og 7/8 (sandvolleyballens dag) program kommer senere

https://www.profixio.com/fx/terminliste.php?region=

jeg legger inn NM tider etterhvert

SIL volley sparer penger

Lei av å kjøpe antennepar til 500kr? Brøytestikk til 20 kr er bedre!

Lager også poeng-pinner (?)

Våre snille sponsorer!!

Ok: ideen med å holde sommer skole/idrettskole/leir er ikke gammel, men husk at vi også gir sommerjobb til 10 ungdommer! Mye bedre at lederne er i en alder til å møte deltagerne på sine interesser: musikk, venner, skole, trening heller enn at denne fossilen skal lede dette for å spare penger!!

Vindseil oppe!

Snille Dennis og Jan hjelper en fossil med å få opp seilene! Tung jobb!

Noe spennende skjedde.
Neida, bare forsøk på click bait…. Men for volleynerder VAR det spennende….
Jan Einar og Dennis sa ja til litt barnearbeide og hjalp med å sette opp vind-seil rundt banene.
Så en liten opplegg-smatch seanse hvor Dennis med sin slepne fingerslagteknikk (klubbens beste!) og Jan E som jo er legger på KSK s NM mester lag, la perfekt: 2 meter ut av fingrene… men så kom ballen akkurat over vindseil høyden, og svoshhh så ble 10/10 legget til en 1/10…. Og gutta snublet i beina sine og bommet.
Ok: elementær aerodynamikk kanskje men gir vel oss en enorm hjemmebanefordel om vi husker det!

Litt tidlig å promotere dette kanskje siden sommeren knapt er begynt, men vi har beholdt treningstidene ( faktisk fått ekstra tid søndager, men den dagen må avtales for U15-U19 gruppene siden det er seniortrening og ikke alltid trenere fra junior tilstede!)

Treningstidene blir:

Mandag 19-2030

Torsdag 19-2030

Søndag 18-20 kun etter avtale

(Styrkerom mandag torsdag søndag etter avtale 20.00)

Screenshot

Påskecup i morgen!!

Vi har påskeavslutning i morgen 19, og åpen hall lørdag søndag mandag og tirsdag i palmehelga og 2 dre påskedag!! Fint tilbud til ungdommene

Fikk ei dille i dag og satt opp sandbane i stedet for styrketreningen…. Det er meldt så fint vær fremover men i dag var det KALDT men fint på sandbanene

Og takk for det gamle…..

Til alle gamle og nye helter! Takk til Roger som holder i kontigenter, trenerhonorar og takk til Atle som er kasserer, takk til foreldregruppa som nesten fikk til 3 div riggen: ikke gi opp, bedre at 10 personer løfter 10 prosent hver enn at 2 tar 50 og det ikke blir noe av… Takk til Sommer i sanda gjengen!! Vi prøver oss i 2026 også, og vi skal lage treningstid inne til ungdommene , ihvertfall vår 2026. Høst 2026 tremger vi nok foreldre/voksne hvis vi skal opprettholde tilbudet innendørs: jeg og Kristian er som dere vet på vei ut.

https://www.n247.no/sommer-i-sanda-sommerjobb-sponsorer/gir-ungdommer-betalt-sommerjobb-i-sanda/558314

https://fritidsnytt.no/tag/sommer-i-sanda-2025/

Sommer i sanda 2025, noe å glede seg til!

Og god Jul og godt Nyttår til dere alle!!

Mandag og Torsdag 19-2030 (søndag etter avtale)

Leonora holder oppvarming og stretching!