Ok: ideen med å holde sommer skole/idrettskole/leir er ikke gammel, men husk at vi også gir sommerjobb til 10 ungdommer! Mye bedre at lederne er i en alder til å møte deltagerne på sine interesser: musikk, venner, skole, trening heller enn at denne fossilen skal lede dette for å spare penger!!



Legg igjen en kommentar