Snille Dennis og Jan hjelper en fossil med å få opp seilene! Tung jobb!
Noe spennende skjedde.
Neida, bare forsøk på click bait…. Men for volleynerder VAR det spennende….
Jan Einar og Dennis sa ja til litt barnearbeide og hjalp med å sette opp vind-seil rundt banene.
Så en liten opplegg-smatch seanse hvor Dennis med sin slepne fingerslagteknikk (klubbens beste!) og Jan E som jo er legger på KSK s NM mester lag, la perfekt: 2 meter ut av fingrene… men så kom ballen akkurat over vindseil høyden, og svoshhh så ble 10/10 legget til en 1/10…. Og gutta snublet i beina sine og bommet.
Ok: elementær aerodynamikk kanskje men gir vel oss en enorm hjemmebanefordel om vi husker det!

Legg igjen en kommentar